fredag 29 januari 2010

Sträcka # 1, lag 2 är avklarad!

Lag 2 drog igång lika snabbt som lag 1 när Gunsside svarade på min utmaning och bloggade sin triss strax efter att jag skickade temat Från ovan till henne. Bilden här nedanför är en av hennes bilder, klicka på den för att se hela trissen.

-Jeg er liten og står under trærne, ser langt der oppe, hører suset og fuglene som suser der från ovan ;), säger Gunsside och skickar sedan stafettpinnen vidare till nästa i lag 2, Fairy, med temat Ukjent/Okänt.

Och nu ser jag att även Akson bloggat sin sträcka för lag 1, men det återkommer jag om i ett separat inlägg så snart jag hinner senare idag.

Hälsningar Helena

------------------------------------------------------------------

STAFETTLAG 2.
  1. Gunsside - Från ovan
  2. Stafettpinnen är här >>Fairy >> tema Okänt
Hela laget kan ni se i högerspalten.


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

3 kommentarer:

Fairy sa...

Jag har bidragit med min del i fotostafetten och skickat vidare stafettpinnen till Kadermo. :)

Anonym sa...

Jag är klar med min baksida, som jag fick från Fairy. Stafettpinnen är överlämnad till Fossing med temat Söndagsmiddag.

Tack Helena för denna goda idé.

Anonym sa...

Förlåt här kommer direktlänken-. http://kadermo.wordpress.com/2010/01/29/fotostafetten-baksida/