tisdag 26 januari 2010

Delsträcka # 1 rekordsnabbt avklarad

Det blev en toksnabb inledning på Fotostafetten när Birgitta på foto CHIP klarade av förstasträckan med en rivstart! Hon bloggade sin triss i foton på temat Från ovan direkt när jag skickade det till henne. Klicka på bilden för att se hela inlägget hos Birgitta.

Kul med ett sånt engagemang, tycker jag och nu får vi se hur Livsturisten klarar av uppgiften som foto CHIP skickade vidare - det temat är Förbindelse.

Jag hoppas det är okej med alla deltagare att jag visar upp en bild ur era stafettrissar här när jag skriver om varje etapp. Meddela mig annars, så låter jag bli.

Hälsningar Helena

--------------------------------------------------------------------------------

OMGÅNG #1. LAG 1.
  1. foto CHIP - tema Från ovan
  2. Här är stafettpinnen nu >> Livsturistens Guldkorn i bilder >>tema: Förbindelse
Hela stafettlaget kan ni se i högerspalten.

6 kommentarer:

Wojtan sa...

Hej Helena

BRA att du lagt till Bloglovin koden!
Nu missar jag inget!

Kram Åsa

CamillasFoto.se sa...

Å vad spännande att det är igång och så roligt att få vara med. Väntar med spänning på min tur. Hoppas det inte går för fort nu bara så jag hinner med i turerna.

Halloj världen! /Inger sa...

Vad roligt att jag kom med! Ska bli kul det häR!

Kul också att vi redan är igång!

Livsturisten sa...

OJ... vad överraskad jag blev nu.
Har totalt missat starten.

Tar och sätter kameran i jobb under dan. =o)
*vilken utmaning*

Livsturisten sa...

Nu är mitt bidrag på plats: http://guldkornsbilder.blogspot.com/2010/01/forbindelse-fotostafetten.html

Riktigt roligt detta!

Har lämnat över stafettpinnen till Akson!

Nilla sa...

Vad roligt!