fredag 29 januari 2010

Sträcka # 3 och # 4 för lag 1 på samma dag!

Här går det undan så pass att jag inte hinner med att uppdatera en sträcka innan nästa är avklarad, kul! Det är väldigt roligt att se att ni gillar det här och är laddade! Här kommer i alla fall en summering av sträcka #3-4 för lag 1.

Akson tog vid som tredje löpare när hon fick temat Guld av Livsturisten. Det temat förvaltade hon väl och fick till en fin triss med en extra twist:

- Mina tre bilder är guld tolkat på mitt sätt. Första bilden är Bobbo – The cat och blir då Kattguld. Klicka på bilden för att se de andra två kluriga tolkningarna på temat.

Akson skickade sedan vidare stafettpinnen till Eva-Lena Sjösteen som svarade snabbt på temat hon fick, Stor och liten, genom en djurisk triss.

-Bilderna talar ju rätt bra för sig själva och djurfreak som jag är så får det utgöra min stafett, skriver Eva-Lena. Via bilden kommer ni till hela hennes stafettlinlägg.

Den som tar över pinnen från Eva-Lena är KriBo och han får ta sig an temat Tillsammans.

---------------------------------
---------------------------------

STAFETTLAG 1.
  1. foto CHIP: Från ovan
  2. Livsturistens Guldkorn i bilder: Förbindelse
  3. Akson: Guld
  4. Eva-Lena Sjösteen: Stor och liten
  5. Stafettpinnen är nu här >> Kribo >> tema: Tillsammans
Hela laget ser ni i högerspalten.

Hälsningar Helena


Andra om , , ,

1 kommentar:

CamillasFoto.se sa...

Ooops! Det här går för fort för mig. Ni skulle ju inte komma till mig förens på söndag räknade jag ut... Men nu är pinnen redan hos mig. Jag åker bort imorgonbitt och är inte hemma förens på måndag. Jag måste passa stafettpinnen vidare till Jannikah. Hoppas på att få ställa mig sist i kön istället.