torsdag 28 januari 2010

Fotostafetten omgång nr 1 - lag 2

Lag 1 drog igång i början av veckan och nu ska lag 2 starta sin stafett! Det är ju ingen tävling dem emellan, men undrar vilket lag som kommer först i mål och lämnar tillbaka stafettpinnen med ett tema till mig..?

För att ta oss till start i det här laget beger oss över till grannlandet i väst, för den som inleder för lag 2 är norska Gunsside. Och jag ger samma tema till henne som till förstasprintern i lag 1, nämligen Från ovan. Det kan bli roligt att se hur olika spår stafetterna kan ta, trots en likadan inledning.

OMGÅNG 1, LAG 2.

  1. Gunsside
  2. Fairy
  3. Kadermo
  4. Fossing
  5. Chris o Jonas
  6. Marie
  7. Pennelina
  8. Nina Xi
  9. Lovisa Språkpolisa
  10. Veronica
  11. Camilla (Rantis)
  12. La Dolce Vita
  13. Hannah/anarkistbävern
  14. Sinneskatten
  15. Nattsyrran
  16. Alice 1.0
  17. Karin
  18. Wojtan
  19. Louise Alexandersson
  20. Helena (Citronodlingen)
...................................................................................................................

Ja, så här ser alltså lag 2 ut. En av de ursprungliga anmälda bloggarna har fallit bort och istället får reserven Louise hoppa in på plats 19 och så hoppas vi att Helena på Citronodlingen har kommit hem från sin semester när det är dags för henne att avsluta stafetten :)

Och det som gäller är:
  • Blogga din triss på det tema du får av personen före dig.
  • Hitta på ett nytt tema till nästa person på listan.
  • I ditt stafettinlägg ska du skriva vilket tema du ger till nästa person, länka till denna, samt länka till Fotostafetten.
  • Skriv en kommentar hos personen efter dig och berätta vilket tema du ger henne/honom. Det är så du skickar stafettpinnen vidare.
  • Du har två dagar på dig att fullfölja din sträcka av stafetten.
Jag är också glad om alla deltagare lämnar en kommentar här i bloggen när ni gjort er del av sträckan tillsammans med länken till era stafettinlägg, så att jag kan länka tillbaka till er. Skulle någon av er inte kunna vara med i stafetten ber jag er meddela mig det så snart ni kan.

Lycka till och god tur!

Hälsar Helena

Andra om , , ,

2 kommentarer:

Gunsside sa...

Hei Helena
Da er bidraget mitt lagt inn og utmaningen sendt videre til Fairy, Tema er : UKJENT

God helg ;)

Veronica sa...

Hej, vad kul att jag kom med =) Vilket otroligt arbete du gör, tack =)